Polish Belarusian Chinese (Traditional) English French German Italian Latvian Norwegian Romanian Russian Spanish Swedish Turkish
  • KARATE

    Wracamy do korzeni wszelkich sztuk walki.

  • SZTUKI WALKI DZIECI

    Równomierny rozwój motoryczny i koordynacyjny.

  • KRAV MAGA

    Samoobrona przez strategiczne myślenie i przewidywanie.

Obciążenia o charakterze wytrzymałościowym są podstawowym warunkiem adaptacji organizmu do długotrwałego wysiłku fizycznego. W czasie długotrwałego wysiłku fizycznego następuje zmiana węglowodanowych źródeł energii na źródła lipidowe (tłuszczowe). Wykorzystywane tutaj są kwasy lipidowe rozpuszczone we krwi, a po wykorzystaniu tych, następnie uwalniane są w procesie lipolizy z trójglicerydów tłuszczowych.

Dietę sportowca pozostającego w okresie treningowym kształtującym wytrzymałość należy wzbogacać w cukrowce (cukry). Niezbędne są one jako źródło energii, oraz do resyntezy glikogenu wątrobowego i mięśniowego, gdyż po zużyciu glikogenu w trakcie treningu, jego odbudowa jest uzależniona od zawartości węglowodanów w diecie.

Enzymy odpowiadające za syntezę glikogenu wykazują bardzo dużą aktywność w początkowych 30-stu minutach po wysiłku fizycznym. W tym czasie zawodnik powinien powinien spożyć węglowodany, co przyspieszy resyntezę glikogenów. Mogą to być węglowodany w postaci preparatów, specjalnych odżywek zawierających polimery glukozy, maltodekstryny, czy dekstryny. Zwiększona podaż cukrowców w tym okresie powinna iść w parze z podażą witamin, które są niezbędne do metabolizmu: B1, B2, PP, C.

newsletter

Aktualności

Zapraszamy na zajęcia
  • Sztuki walki KidsŚroda, 16.30 - 17.154 - 6 lat
  • Karate Kadets + JuniorsŚroda, 17.15 - 18.15
  • Karate MastersŚroda, 18.15 - 19.30
  • Street WorkoutŚroda, 18.30 - 19.30
  • Cross FitnessŚroda, 19.30 - 20.30
  • Sztuki walki KidsCzwartek, 17.15 - 18.00
  • Krav MagaCzwartek, 18.00 - 19.00

strefa użytkownika

Zaloguj

Zaloguj

Login *
Hasło *
Zapamiętaj mnie
Partnerzy

 

     prosport